دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت برگزار شد

1396/10/28

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت 25 تا 27 دی ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی و سخنرانی چهره‌های برتر دانشگاهی داخل و خارج از کشور، در دانشگاه علم و فناوری مازندران- بهشهر برگزار شد. این کنفرانس از معتبرترین گردهمایی‌های اندیشمندان و اساتید حوزه حافظت و اتوماسیون سیستم قدرت به شمار می‌رود که در آن دستاوردهای تحقیقاتی و موفقیت‌های صنعتی این حوزه معرفی می شود.
برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه به‌منظور معرفی توان فنی- تخصصی و تولید سازمان و شرکت‌های داخلی از جمله برنامه‌های این همایش بود .
در این کنفرانس دو روزه، علی نبوی نیاکی از دانشگاه تورنتو کانادا و همچنین مهندس حسینی معاون بهره برداری انتقال توانیر و از مدیران ارشد صنعت برق کشور سخنرانان این کنفرانس بودند .
طبق برنامه‌ریزی انجام شده، 5 عنوان کارگاه آموزشی توسط مجرب‌ترین متخصصان و مدیران شرکت‌های صنعتی و همچنین متخصصان شرکت زیمنس آلمان برگزار شد .
80 مقاله به این همایش ارائه شد که 24 مقاله به صورت شفاهی و 8 مقاله به صورت مقاله و در قالب پوستر ارائه شده است.
از شرکت تانش آقایان مهندسین صمد عراقی و فرید کامل و همچنین خانم مهندس سحر پوری نژاد از داوران این کنفرانس بودند. خانم مهندس سحر پوری نژاد کارگاه آموزشی با عنوان روش های بکار گیری انواع پروتکل های سنکرون زمانی در پست های DCS و معمولی را در روز 26 دی ماه برگزار نمودند.
یک مقاله که از سوی آقایان مهندسین صمد عراقی، محمدباقر احمدیان، محمود فردی و خانم مهندس پوری نژاد ارائه و پذیرفته شده بود توسط آقای مهندس عراقی ارائه گردید.
غرفه نمایشگاهی شرکت تانش در طول برگزاری این کنفرانس برای بازدید متخصصان و علاقمندان به صنعت برق در نمایشگاه جوار این کنفرانس دایر بوده که دستاوردهای شرکت تانش در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
تقدیر نامه حضور در این نمایشگاه از سوی دبیرخانه کنفرانس به مدیر عامل شرکت تانش اهداء شد.
 

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0