در دهه مبارک فجر 7 پروژه انتقال و فوق توزیع در استانهای مازندران و گلستان با اعتباری بالغ بر 193 میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.

1396/11/21

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی برق منطقه ای مازندران در دهه مبارک فجر 7 پروژه انتقال و فوق توزیع در استانهای مازندران و گلستان با اعتباری بالغ بر 193 میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.
این پروژه ها شامل افزایش ظرفیت ایستگاه 230 کیلوولت دانیال سلمانشهر، احداث دودستگاه بی 63 کیلوولت در ایستگاه 230 کیلوولت فجر گنبد، ایستگاه کمپکت فوق توزیع هولار ساری و افزایش ظرفیت ایستگاههای فوق توزیع ساری1، ساری3، نوشهر و گرگان3 می باشد.

تامین برق مستمر و مطمئن مشترکین، کاهش تلفات شبکه های انتقال و فوق توزیع و بهبود ولتاژ مشترکین منطقه از اهداف و اثرات اجرایی این پروژه ها می باشد.
با بهره برداری از این پروژه ها، ظرفیت ایستگاههای انتقال و فوق توزیع در استانهای مازندران و گلستان به میزان 115 مگاولت آمپر افزایش خواهد یافت.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0