پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه 230کیلوولت دانیال نبی (ع) که توسط شرکت تانش انجام شده به بهره برداری رسید.

1396/11/23

در دهه فجر انقلاب اسلامی طرح افزایش ظرفیت ایستگاه 230کیلوولت دانیال نبی (ع) بخش سلمانشهر عباس آباد در غرب مازندران به بهره برداری رسید. این پروژه که توسط شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال (تانش) انجام شده، با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان با حضورمهندس خیریان پورمعاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران و دکتر شریعت نژاد نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی در بخش سلمانشهر به بهره برداری رسید.

این طرح با هدف تامین برق مستمر و مطمئن مشترکان ، کاهش تلفات شبکه انتقال و فوق توزیع و بهبود ولتاژ برق مشترکان به بهره برداری رسیدوظرفیت آن از 250مگاولت آمپر به 360مگاولت آمپر افزایش یافت .

دراین آئین معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت : دز دهه مبارک فجر امسال 794 پروژه با هزینه ای حدود 801 میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری رسید.مهندس خیریان پور در آئین افتتاح طرح افزایش ظرفیت ایستگاه 230 کیلوولت 'دانیال نبی (ع) 'بخش سلمانشهر عباس آباد افزود : این پروژه ها در بخش های مختلف تولیدی ، خدماتی و عمرانی در سطح استان مازندران افتتاح شد.وی همچنین کارنامه درخشان دولت در اجرای طرح های خدماتی و عمرانی در منطقه اشاره کرد و گفت : به عنوان نمونه شرکت برق منطقه ای مازندران با اجرای پروژه های برق رسانی بویژه از رویان تا چابکسر در این دولت کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران خاطر نشان کرد : در دهه مبارک فجر امسال در بخش پروژه های برق رسانی و افزایش ظرفیت بالغ بر 24 میلیارد و 800 میلیون تومان در مازندران هزینه شده است که این امر نشان از توجه دولت به این بخش دارد.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0