پیام تبریک مدیر عامل شرکت تانش به مناسبت عید نوروز 97

1396/12/17

     سرمای زمستان رخت برمی‌بندد و بهار باطراوت، چهره رنگارنگ به طبیعت می دهد و آوای دلنشین پرندگان و چهره زیبای باغ، با تابش انوار زنده کننده خورشید، بار دیگر زنده شدن را برای طبیعت به ارمغان می آورد. و ما خوشحالیم که همزمان با فرارسیدن سال نو این دگرگونی و زنده شدن را به جشن می نشینیم.
    پایان امسال که به میلاد سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مزین شده برکتی برای شروع سال جدید خواهد بود. خدا را شاکریم که سال 96 سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را با سربلندی و سرافرازی به پایان می بریم. خوشحالیم که درپی زحمات شبانه روزی شما همکاران محترم و راهنمائی‌های آقای مهندس افضلی مدیر عامل محترم و آقای مهندس معرفت معاون محترم بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان سالی را پشت سرگذاشتیم که خدمت سرلوحه و آسودگی خاطر، نتیجه کارمان شده و برخود می بالیم که تلاشهای شبانه روزی شما همکاران محترم به بار نشسته و اکنون تانش بعنوان یکی از شرکتهای تعمیر، سرویس و نگهداری سیستم های انتقال نیرو زبانزد صنعت برق کشور شده و این فقط و فقط درپی همکاری‌های هوشمندانه شما بوده است. خرسندیم که در خدمت رسانی به مردم عزیزمان سهمی هرچه اندک داشته‌ایم و در برابر خداوند متعال، در این زمینه سربلند هستیم. سال 96 سال بدون حادثه انسانی بوده که نشان دهنده درایت شما همکاران محترم در رعایت مقررات ایمنی بوده و امیدواریم که همه همکاران سلامت و تندرست در کنار خانواده محترمشان سال خوشی را آغاز نمایند و برای همکاران محترم که سالهای قبل درحین انجام وظیفه دار فانی را وداع گفتند طلب آمرزش داریم.
     از مدیریت مدبرانه مدیران عامل گذشته شرکت آقایان مهندسین جعفری، فلاح و اسدیان که برای تأسیس، نگهداری و ارتقاء این شرکت زحمات زیادی کشیده‌اند تشکر می‌کنم.
     برای سال آینده برنامه‌هایی تدارک دیده شده که در راستای خردجمعی، برنامه‌ریزی، سعی وتلاش و توکل به خدا، که با همکاری و همراهی شما در اعتلای شرکت نقش بسزایی خواهد داشت. از همکاران محترم انتظار دارد تا مثل همیشه در اجرای برنامه ها جهت نیل به اهداف شرکت، که همانا ارتقاء سطح کیفی زندگی همکاران و مردم عزیز ایران اسلامی  را به دنبال خواهد داشت ما را همراهی کنند.
روزگارتان بهاری و لحظه هایتان پرشکوفه باد.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0