مراسم جشن دانش آموزی برای تقدیر از دانش آموزان نمونه فرزندان همکاران شرکت تانش برگزار شد.

1398/08/20

مراسم جشن دانش آموزی شرکت تانش با حضور فرزندان نمونه و خانواده های همکاران، مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.
در این مراسم که در تاریخ 16 آبان ماه همزمان با روز ولایت امام زمان (عج) در سالن همایش های پردیس ناجا برگزار شد با اجرای برنامه های هنری و فرهنگی و اهدای لوح تقدیر و جوایز از دانش آموزان نمونه تقدیر بعمل آمد.
برنامه با اجرای سرود ملی، تلاوت قرآن مجید، دعای فرج و نماهنگ فرهنگی دفاع مقدس به نام لیلا شروع شد و با سخنرانی و خیر مقدم گوئی مدیر عامل این شرکت آقای مهندس محمود فردی ادامه یافت.
مدیر عامل شرکت تانش در شروع سخنرانی خود از حضور اعضای هیأت مدیره، مدیران، کارکنان و خانواده های محترم همکاران تشکر و قدردانی کردند و ضمن خیرمقدم، افتخارات شرکت تانش را که در سال قبل کسب شده بود را برشمردند. ایشان از همکاران محترم و همسرانشان به خاطر تربیت فرزندان نمونه که در پس زحمات زیاد صورت گرفته قدردانی کردند و اعلام داشتند در این جشن از 74 نفر در مقطع ابتدائی، 26 نفر در مقطع راهنمائی، 9 نفر در مقطع دبیرستان، 1 نفر قبولی در مدارس تیزهوشان ، 2 نفر قبولی در مدارس نمونه دولتی، 4 نفر قبولی در دانشگاه، 5 نفر معدل دانشگاه و از 19 نفر از برگزیدگان مسابقه هنری تقدیر خواهد شد. ایشان در پایان سخنرانی ضمن آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری، از کم و کاستی های احتمالی در مراسم عذر خواهی نمودند.
پس از سخنرانی مدیر عامل، گروه هنری شاد و موزیکال عمو رضا به اجرای برنامه پرداخت و در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از دانش آموزان نمونه تقدیر بعمل آمد.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0